.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی ۶نفر از جانباختگان فاجعه منا ؛
پیکر فرماندار بندرترکمن هم شناسایی شد
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر شش تن دیگر از زائران فاجعه منا خبر داد و گفت: از طریق DNA بستگان مفقودان توانسته ایم روز گذشته، پیکر شش نفر را شناسایی کنیم که

 شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر شش تن دیگر از زائران فاجعه منا خبر داد و گفت: از طریق DNA بستگان مفقودان توانسته ایم روز گذشته، پیکر شش نفر را شناسایی کنیم که ساعت 12 شب هویت این افراد تأیید شد.

سعید اوحدی با بیان این مطلب که مرجان ناز قلیچی فرماندار بندر ترکمن یکی از شش نفر از مفقودان فاجعه منا بوده است، افزود: سازمان حج و زیارت به خانواده این عزیزان اطلاع رسانی کرده است.

وی با بیان این مطلب که با ارائه مستندات گواهی دفن از سوی سعودی‌ها، اجساد این افراد تأیید شد، تصریح کرد: در حال حاضر 19 نفر از پیکر زائران شناسایی نشده است که آقای رکن آبادی یکی از این افراد بوده و مهمترین مطالبات ما از سعودی‌ها شناسایی این افراد است.


رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ۳۷ نفر از زائران جان‌باخته حادثه منا در مقبره‌الشهدای عربستان دفن شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۸ خانواده رضایت دادند که جان‌باختگانشان در مقبره‌الشهدا دفن شوند که دو نفر از بستگان آنها را به عربستان اعزام خواهیم کرد تا آنها بتوانند بر سر مزار عزیزان خود بروند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.